Google

Vic o napushtanju

...kad žena saopšti muškarcu, da ga napušta zbog drugog:
 
Ateist: Ne verujem.
Budist: Samo da si ti srećna.
Katolik: Ja sam kriv.
Jevrejin: To ću ti vratiti!
Pravoslavac: Marš u pičku materinu!
Agnostik: Zašto nemas obojicu?
Mormon: Jedna više, ili manje...
 
Melanholik: Ubiću se!
Kolerik: Ubiću te!
Apatik: Dobro...
 
Pesimista: Ma znao sam sta će da se desi.
Optimista: Uzmi ključ - za svaki slučaj.
Realista: To je moj kofer...
Naivko: Kad se vraćaš?
 
Racionalista: Nemaš argumenata.
Skeptik: Jesi li sigurna?
Romantiièar: Ja te ipak volim!
Filozof: Zašto bas danas?
 
Advokat: To će te skupo koštati.
Bankar: To će me skupo koštati.
Japi: Koliko zarađuje?
 
Liberal: Konačno slobodan!
Komunista: Imam obavezu da te delim.
Zeleni: Idi biciklom.
Klerikalac: Grešila si?!
Socijaldemokrata: Poštujem tvoju odluku.
 
Slovenac: Samo da nije Hrvat.
Hrvat: Samo da nije Slovenac.
Albanac: Samo da nije Srbin.
Srbin: Samo da je naš.

Нема коментара:

Free Domains Hosting at .co.nr