Google

Ako sam plavusa, nisam glupa

 Dragi dnevnice,
 Prosle sam godine zamenila na kuci sve stare drvene prozore s novom PVC
 stolarijom i skupljim izo staklima. Prozori su super, stedimo na
 grejanju i
sve bi bilo odlicno da me nije pre nekoliko dana nazvao vlasnik firme koja
 je postavljala prozore i rekao mi da je proslo godinu dana, a da prozori
 nisu placeni.
 

 Bila sam jako iznenadjena tom njegovom izjavom pa sam mu ponovila sta su
 mi  rekli njegovi iz prodaje kada sam kupovala:
 
 
 "Ti su prozori toliko dobri i stedljivi da ce za godinu dana sami sebe otplatiti."
 

 Halooooooo !!!!!!!!!!!!! Proslo je godinu dana !!!!!!!!!!!!!! Ako sam
 plava nisam glupa.
 

 S druge strane linije nastao je muk pa sam spustila  slusalicu.
 
Sigurno se tip sad oseca kao poslednja budala...
 
 

Нема коментара:

Free Domains Hosting at .co.nr